Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Rüyada Motosiklet (Motorla) Kaçmak
İslami Rüya Tabirleri

Rüyada Rüyada Motosiklet (Motorla) Kaçmak, rüya sahibinin alacağı bir mirasa, kolaylıkla alınacak bir mülke veya mefta olan birine kefenlik kumaş alamaya tabir edilir. Zorlu bir çalışma arkasından gelecek huzura, düşmanlarınıza karşı yenilmeye işarettir.

Rüyada  Motorla Bir Evin Penceresinden Atlamak

Rüyada motorla pencereden veya bir yerlerden atladığınızı görmüşseniz, sizin için engelli olan bir isteğinizi gizliden gerçekleştirmenize ve mutlu olmanıza tabir edilir. Yapmak isteyip bir türlü engelleri aşıp yapamadığınız bir eylemi kendi başınıza gerçekleştirmenin hazzını duymanıza işarettir.

Huzeyfe

Öncelikle Merhaba
Rüyamda sürekli birilerinden kaçıyordum ama beni kovalayan grup ne kadar beni sıkıştırsa da her zaman korkmadan hareket edip oradan çıkmanın bir yolunu buluyordum. İlk olarak ben ve yüzünü hatırlamadığım fakat birlikte kaçtığım arkadaşım kaçarken çok yoruldu ve devam edemeyeceğini bana söyledi bana devam etmemi kendisini bırakmamı söyledi.Bunu söylediği yer bir koridordu ışıklı temiz yerlerin pürüzsüz bir döşeme ile kaplı olduğu bir yerdi.Ben de bana böyle söylediği sırada tekerlekli bir sandalye gördüm ve onu sandalyeye oturtup iteleyerek birlikte kaçmaya devam ettik daha sonra bir tümseğe geldik o sırada başka biri oraya aniden rampa koyarak geçmemizi sağladı artık üç kişi kaçmaya başlamıştık daha sonra koridordan çıkıp bir yola geldik şehir içerisinde. O yolda motosiklet gördük ve ben o devam edemeyeceğini söyleyen arkadaşı arkama oturtup diğer arkadaş da farklı bir motora binip kaçmaya devam ettik.Daha sonra bizi takip edenlerde motorlarıyla bize iyice yaklaştılar ve bende o sırada iyice hızlanıp arabaların arasından korkusuzca geçmeye başladım fakat o sırada diğer motordaki arkadaşın çok geride kaldığını diğerlerinin onu yakalamış olabileceğini düşünerek aniden frene bastım ve o sırada diğer motorcuların arasında kaldım arkamda oturan arkadaşla motordan inip hızla kaçmaya devam ettik ve deniz kenarında yüksek bir yamaca geldik arkadaşım orada bir çalılığa saklandı ben de denize atlamayı düşünüyordum fakat deniz çok ilerde kalıyordu atlarsam kumlara çakılacaktım o sırada bizi kovalayan grup geldi ve bir anda bana saldırmaya başladı fakat hepsinin saldırılarını bir şekilde boşa çıkartıyordum daha sonra bu grupla dövüşmeye devam ederek kumsalın bulunduğum yüksek yamaca yetiştiği bir noktaya geldim ve bunu artık yorulmaya başladığım sırada gördüm ve yamaçtan aşağıya kendimi kumsalın eğimli bir şekilde yamaca ulaştığı noktadan aşağıya yuvarlanacağım bir şekilde attım. Denizin sınırına geldiğimde kalkıp koşup kaçmaya devam ettim o sırada da beni kovalayanlarla mücadele ederek koşmaya devam ettim fakat kendimi çok kokusuz ve emin hissediyordum rüyam bu şekilde koşmaya devam ederken bitti. Yorumlarsanız çok mutlu olurum.

Ve şunu da belirtmeliyim sanırım kaçan kişilerden çekiniyordum ama kaçarken karşılaştığım durumlardan ve sorunlardan korkmuyordum.

Rüyanın Yorumu

Aklınızda sizi rahatsız eden bir bilgi veya sırrın varlığına, sizde olan sırrın ağırlığından sıkılarak yabancı birinden fikir alacağınıza, ancak sorunun çözümlenmesi için büyük çaba harcayacağınıza, fikir aldığınız kişinin bir noktada size yalnız bırakacağına tabir edilir. Çözüme ulaştırcağınız sorunun arkasından büyük bir atılım yaparak yanınıza sizinle yürüyecek kişilerle yeni başlayacağınız girişimde, bütün engelleri aşarak emin adımlarla başarıya doğru ilerleyeceğinize, sizin başarınızın çevrenizdeki rakipleriniz tarafından engellenmeye çalışılacağına, büyük zorlamalara sizinle ortak çalışacak insanların dayanamayıp, sizden uzaklaşacağına, sizin bıkmadan azimle başarıyı yakalamak için kimseden korkmadan çalışacağınıza ve bu çalışmaların arkasından ulaşacağınıza ile saadetine, şuan ki durumunuzdan daha ferah bir hayata kavuşacağınıza rivayet eder.

admin

Türkiyenin en güzel islami sohbet , dini chat odalarına hoş geldiniz.

6 Yorum

• mustafa
    • 18 Aralık 2017

Merhaba, rüyamda aksam evime bisiklet ile ara yoldan giderken yanlış yola girdiğimi farkediyorum..Sonrasında anayola cıkarak ”yolu uzattım” diyerek evime yolalıyorum..yorumu nasıl olabilir?

• 20 Aralık 2017

Farkında olmadan yanlış yola sapacak ve bu yanlılığı görerek bir an önce zara görmeden yaptığınız yanlıştan dönerek düzenleyeceginize işaret eder.
      Tavsiye bu günlerde sıkıntınız veya bir maddi dar boğazdan geçiyorsanız dikkatli olmanızı tavsiye ederim.

• Sarfinaz ceren
    • 26 Mart 2018

Rüyamda uçağımı kaçırıyordum sonra biri motorla havaalanına gidebilirsin dedi. Sonra kendimizi bi evde bulduk ama bu ev benim İstanbul’daki evimdi ve motorla o evin penceresinden atladık. Ben neden bu kadar saçma bi rüya görmüş olabilirim. Bu rüyada bi anlam var mı?

• 28 Mart 2018

Yakın zamanda, uzun zamandır isteyip de yapamadığınız bir işe başlayıp bunda da başarılı alarak mutlu olacağınıza yorumlanır

• ...
    • 26 Mart 2018

Rüyamda memleketimdeyim uçağa geç kalıyorum sonra bi mağazaya girip oturuyorum mağazada bi kız var dur gidip sorucam birine diyo nasıl gidebilirsin diye. bekliyorum mağaza küçük bi mağaza sonra kapıdan bi adam işaret ediyor hadi motorla gideceksin diye tamam diyorum ilk önce beni motorla götürecek kişiyi orta yaşta bi adam olarak görüyorum ama sonra bi kız yanımda ağlıyor ağlıyor ben uçağı kaçırıcam diye düşünüyorum sonra kız tamam gidiyoruz diyo ama bi anda kendimi İstanbul’daki evde buluyorum nasıl oluyor bilmiyorum kız pencereden çıkıcaz bana sıkı sarılmazsan ölürsün diyo bende sımsıkı sarılıyorum. Penceren atlıyoruz ama o an gerçekten ölecekmişim gibi hissettim. Ayaklarımız yere bastı ben uyandım.

• 28 Mart 2018

İş veya bir insana yardım konusunda oldukça çaresiz kalacağınıza, uzun zamanınınızı alsa da yanlış denilen düşüncenizi gerçekleştirip, hem işinizde, hemde yardım konusunda başarılı olup kendinizi aşmanızdan dolayı sevinç ve gurur duyacağınız bir kişiliğe kavuşacağınıza, maddi manevi büyük rahata kavuşacağınıza yorumlanır.

Yorum Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.